wtorek, 6 sierpnia 2013

Domowe gofry.


Przez kilka dni miałam niesamowitą ochotę na gofry
i stąd dzisiejszy post. Domowe gofry to jest to!
Mam nadzieję, że uda mi się w niedalekiej przyszłości kupić jakąś porządną gofrownicę ;).


POTRZEBUJEMY:
- 2 szklanki mąki
- 2 szklanki mleka
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżeczkę cukru wanilinowego
- 3 łyżki cukru pudru
- 1/3 szklanki roztopionego masła
- 2 jajka
- szczypta soli


1. Jaja, mleko i roztopione masło miksujemy.

2. Dodajemy stopniowo suche składniki i miksujemy do powstania gładkiej, jednolitej masy.

Gofry pieczemy w mocno rozgrzanej gofrownicy około 3-4 minuty. Upieczonych gofrów nigdy nie układamy
jeden na drugi! Gotowe gofry podajemy z ulubionymi dodatkami (np. owocami, bitą śmietaną, orzechami).


Pozdrawiam i życzę smacznego, daagnes!

11 komentarzy:

  1. Mmm.. wyglądają pysznie, narobiłaś mi nimi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają pysznie! jutro będą moje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie nie mam gofrownicy, a chętnie zrobiłabym sobie gofry bezglutenowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają pysznie
    może obserwujemy
    ty zaczni
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają pysznie
    może obserwujemy
    ty zaczni
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć:*
    Zapraszam Cię serdecznie do siebie na KONKURS!:)
    Liczę na Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey darling)
    Nice blog)I love it)
    Would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! :D Fajny blog :D
    Obserwujemy? :) Zapraszam do mnie :)
    http://the-melody-of-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm pychotka <3 na pewno zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń